szombat

Sorsolás

Eljött ez a nap is. Nézzétek el, hogy most fényképes illusztrációval nem bizonyítom a sorsolás tisztaságát, azonban a nagy meleg délutáni enyhülését szilva, körte, és alma szüretelésre használtuk fel, majd a termés java részét a szomszédoknak ajándékoztuk, mindenhol hosszas beszélgetésbe bonyolódtunk, csak nemrég értünk haza, sajnos a villanyfényben nem nagyon tudtam élvezhető fotókat készíteni. Nos a dekus csomagra 24-en jelentkeztetek, a neveket felírtam, kivágtam, összehajtottam, majd találomra kihúztam egy nevet, ami a következő:

Bali Péter

Kedves Péter! Kérlek a postázáshoz küldd meg az adataidat a bakaniko68"kukac"gmail"pont"com címre

A táska sorsolásakor is ugyanígy jártam el. A sorsolás nyertese pedig:

BMonica23

Kedves Mónika! Szintén arra kérek, hogy küldd meg az adataidat a fenti címre.

Mindenkinek köszönöm szépen a jelentkezést!

További szép hétvégét!

4 megjegyzés:

mibolyka írta...

Gratulálok a nyerteseknek!

Kismaccs írta...

Gratula!

Szöszi írta...

gratula a nyerteseknek!!

aranyperzsa írta...

Gratulálok a nyerteseknek!:)